بسم الله الرّحمن الرّحیم

سخن اول را با نام و یاد خدا شروع میکنیم.

به امید خدا این تارنوشت (وبلاگ) شروع به کار میکند اما با توجه به چند نکته!

  1. بحث مهدویت بحث گسترده ای هست که در قالب یک تارنوشت نمی گنجد اما تمام سعی خودمون رو میکنیم تا مطالب خوب و کاربردی و قابل استفاده را در اختیار شما بزرگواران قرار دهیم.

  2. از طرفی نیز بحث مهدویت دارای شاخه های مختلفی است که نیازمند کارگروه های متعدد برای تحقیق و پژوهش در آن موضوع ها است که از توان نویسنده ی این تارنوشت خارج است. از آنجایی که تا خودسازی نکنیم نمیتوانیم جامعه سازی کنیم، بر آن شدیم تا از شاخه ی «خودسازی» شروع کنیم. در صورت همکاری افراد بیشتر در تولید محتوای این تارنوشت و همکاری در نویسندگی این تارنوشت سایر بخش ها نیز تحت پوشش قرار خواهد گرفت. در صورت تمایل به همکاری با ما از طریق صفحه ی «همکاری با ما» واقع در منوی بالای سایت میتوانید اقدام به همکاری نمایید.

  3. این تارنوشت اکنون فعال می شود و فعال خواهد ماند. در صورت عدم توانایی مدیر و نویسندگان این تارنوشت در ادامه ی ارائه مطالب و یا در صورت انتقال این مجموعه به وبگاه (وبسایت) جدید، در آخرین مطلب این تارنوشت اعلام خواهیم کرد که این تارنوشت بروزرسانی نخواهد شد.

  4. اگر مطلبی پیرامون بحث مهدویت یا دل نوشته یا تجربه ای در این زمینه دارید که میخواهید آن را با ما به اشتراک بگذارید از صفحه ی «ارسال مطلب» واقع در منوی بالای صفحه برای ما ارسال کنید. در صورت مناسب بودن مطالب شما، در بخش مربوطه منتشر خواهد شد.

به امید پیروزی جبهه ی حق و به امید اینکه ما نیز در جبهه حق باشیم.

به امید ظهور حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه) که صد البته نزدیک است.